HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2014.07.20. 20:40 dormany

Masters of sex

Úgy hozta a véletlen (meg a kánikula), hogy lementem a szüleimhez a Balatonra, és pont jöttek hozzájuk vendégek, egy kedves, korukbéli házaspár. Velem is nagyon akartak beszélgetni, és olyan magasröptű kérdéseket tettek fel, hogy hogyan tudnám megfogalmazni a generációink között a különbségeket, illetve hogy mire használom a számítógépet (??). Ez néhány fröccs után nekem sok volt, konkrétan semmi értelmes nem jutott eszembe, aztán valahogy mondtam, hogy pl. sorozatokat töltök le (a számítógépes kérdésre szánt válaszom volt, nem a generációs különbségekre, bár arra sem rossz). És akkor megkérdezték, hogy milyen sorozatokat. Amik eszembe jutottak: L word, Orange is the new black, Walking dead, de nem mertem mondani egyiket sem, mert hátha megkérdezik, miről szól. Végül mégis mondtam a Walking deadet, és hogy zombi apokalipszises, ezzel sikerült befejezni a témát.

A legújabbat pedig nem is mondtam, amire rákaptam: ez a Masters of sex. Arról szól, hogy van egy csávó az ötvenes években, aki nőgyógyász, és rájön, hogy sokat tudunk ugyan a születésről, de ami azt megelőzi, azaz a szexről szinte semmit, és ez milyen frankó kutatási téma. És elkezdi kutatni a témát ember kísérletek formájában. Azaz szexelő párokat és magánszemélyeket figyel meg, és rendszerezi a tapasztaltakat. Nyilván kellemesen beteg sorozat, bár elvileg igaz történeten alapul, de tök érdekes, főleg az akkori prüdéria korszakában.

Hát ezt szerencsére nem kezdtem el ecsetelni a vendég házaspárnak. Bár lehet, hogy ők is nézik.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr226527753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chilloutblog 2014.07.21. 18:33:43

Jo valasztas, en mar alig várom a második evadot. Addig is Suits-ot nezek (meno ugyvedek New Yorkban)

dormany 2014.07.21. 23:01:55

@chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de hosszú még a nyár, kösz a tippet.
süti beállítások módosítása