HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2014.07.19. 12:52 dormany

Megint wakeboard, ne olvasd el!

Kedves naplóm, lassan wakeboard napló leszel, ami gondolom, mind a 9 olvasóm számára teljesen érdektelen téma, de akkor is elmondom, hogy ma is voltam wakeboardozni. A tegnapi borda sérülést ma reggel alig éreztem, úgyhogy kimentem, azzal a céllal, hogy megpróbálom a switch-et. Ennek az a légyege, hogy menet közben lábat váltok, azaz ha eddig a bal láb volt elöl, akkor átcserélem a jobb lábra, aztán vissza. Ehhez jobb egy simább talpú deszka, mert az kevésbé stabil, amitől eddig nagyon féltem, de a tegnapi, wake skate-es élményem meghozta az önbizalmam (annak tök sima a talpa, és rajta maradtam).

Na hát ehhez képest, az első indulásomnál új sajogni kezdett a bordám, mintha belerúgtak volna, szóval kicsit elment a kedvem a switch-csel való kísérletezéstől. Inkább csak kanyarogtam, beletettem a kezem a vízbe, meg ilyenek, mert tényleg sokkal könnyebb irányítani. Egy pici hullámon még ugrottam is egy egészen kicsit.

Szóval jó volt, mert szívós geci voltam, és csodálom a fejlődést, ami abban mutatkozik meg, hogy az izomzatom tegnapról mára tudott annyira regenerálódni, hogy igazából nem zavarta a teljesítményemet. Bár az is lehet, hogy a nagyobb fájdalom elvonta a figyelmemet.

Legközelebb a futásról írok, hogy ne legyen ilyen egyhangú. Esetleg a sorozatokról, most megint találtam egy újat, de nem mondom meg, melyik az.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr326524049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chilloutblog 2014.07.19. 21:58:25

Ne mar! Az Orange-t mar végigneztem, kene valami uj.
süti beállítások módosítása