HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2006.04.28. 22:07 dormany

Jó estét, jó estét! Kivagyok, mint a liba, de megérte, ma is jó napom volt! A reggeli dokit nem bánom, kihagytam volna, továbbra sem csípem a csövezés egyetlen formáját se (mekkkkkora poén), de az a haszna megvolt, hogy a TAJ-kártyámat átkereszteltem JAJ-kártyára, és ezen vagy 10 percet röhögtem. Kedvesem örült, hogy kellő komolytalansággal viselem a megpróbáltatásokat, nélküled ez másképp lett volna...köszönöm. Aztán hasznosan töltöttük a napunkat: ettünk thai bagettet, megszereltettük (egyelőre elméleti síkon) a kompjutert, vettünk ezt-azt, szóval igen jól mulattunk! Este sulitalálkozón voltam, és ismét meggyőződtem róla, hogy kiemelkedő az arc-és névmemóriám, mert szinte mindenkit felismertem, míg engem nem sokan. De lehet, hogy ez inkább annak köszönhető, hogy nem voltam elég menő akkoriban. :P Bezzeg most... De nagyon érdekes volt látni, hogy a régi iskola semmit sem változott a 10 év alatt, a tanárok pont ugyanúgy néznek ki, illetve egyesek jobban, mint amilyenre emlékeztem. Megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy egykori matektanárnőm, aki 11 éves koromban, puskázáson rajtakapva elkeresztelt "Csaló Kislánynak" (és így szólított további 3 évig), nem csak hogy él, de virul is. Szóval nem mindig sújt le a sors igazságos keze.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr75440239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása