HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2006.05.06. 21:47 dormany

A mai nap csodajól sikeredett! Bécsben gyönyörű idő volt, mászkáltunk, vásárolgattunk, ettünk-ittunk, egyszerűen jól éreztük magunkat. Annak dacára, hogy nem kifejezetten vásárlási célzattal mentünk, sikerült beszerezni néhány dolgot: szafari-kabátot (végre! Évek óta vágytam rá, és most megtaláltam az igazit! És kabátot is :))), filofaxot (azt is végre), egyenpólót Kedvessel (zöld Esprit, igen, megint zöld! Naés???), Starbucks-os csészét (nem egészen legális módon), és még pár dolgot Kincsnek, amit majd ő részletez a blogjában, ha akar. Ettünk tengergyümölcseis tésztát japán étteremben, fagyiztunk, parkban üldögéltünk, királyi palotát nézegettünk, és el is tévedtünk kicsit (de csak nagyon picit! És tuladjonképpen én végig sejtettem nagyjából, merre vagyunk.). Az autóban Madonna Something to remember című albumát hallgattuk, meg Take That-et, meg Jackót, meg majdnem Caramelt, de annak csak a doboza volt meg. Most lassan készülök az esti buliba, még nem tudom, mi lesz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr725440258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása