HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2006.05.15. 19:59 dormany

Szervusztok Olvasók! Na, túlestem az első napon. Igazából elég pozitív, leszámítva, hogy kb. annyira éreztem magamat magányosnak, mint egy rossz nyári tábor első napján. Szerencse, hogy ez csak napközis tábor, este már haza lehet menni. Szóval a napom első fele azzal telt, hogy rákerültem a futószalagra, ami ment a maga útján, és időnként egy-egy kar kinyúlt, hogy rámcsavarja a kupakot, vagy felragassza a címkét. És persze csurig töltsön valamilyen habzó itallal, mondjuk sörrel. És én, a szegény, reggel még üres és mindenre nyitott üveg a délutánra megteltem, kicicomáztak, piacképessé tettek. Bár ez persze nem igaz, mert egyelőre nem voltam hasznos termelője a vállalatnak. Csak tátottam a számat, és próbáltam tájékozódni az épület-és emberrengetegben. Ez egy hatalmas cég, vagy 500 ember dolgozik ott. Bemutattak egy csomónak, hamar elvesztettem a fonalat, csak édesdeden mosolyogtam. Holnap már lesz asztalom, számítógépem (jesssz!), mobiltelefonom, hozzáférésem, jelszavaim. Meg - gondolom - munkám is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr835440285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása