HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.02.09. 13:02 dormany

ünnep, piák

Tegnap felköszöntött Sailormoon és K. nevem napja alkalmából. Sailormoon figyelmes blogolvasó:)), megvette nekem a Madonna Confessions DVD-t, amin a koncerten kívül (ami sztem a tévében némileg meg volt vágva) vannak bonus részek, amiken a próbákat mutatják, meg mellesleg a Confessions CD. Nagyon boldoggá tett, mert vannak darabok, amik igenis eredetiben kellenek. Jó minőségben, szép dobozban! K. pedig egy átlátszó, nagyon szép bugyit ajándékozott nekem. Imádom az átlátszó bugyikat! És ittam 2 Cosmopolitan koktélt is. Vodka van benne, és ismét éreztem annak különleges hatását. Igen érdekes, hogy a különböző italok mennyire sajátosan és mennyire másképp hatnak. A vodka egészen elszédít, félelmetes, kiszámíthatatlan. A tequilától bezsong és megőrül az ember. A bacarditól bugi lesz a lábban és harsány beszédre késztet. A bor álmossá és őszintévé tesz. A pálinkát még nem aknáztam ki eléggé, de majd megkérdezzük Sailormoont és P-t... Mást nem szoktam inni asszem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr685440625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása