HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.05.13. 16:48 dormany

Wellness hétvége

Tegnap ugye szigetkör M-mel. (Büszkén veregettük utána egymás vállát.) Ma "szétgyúrtuk a agyunkat", kardió, Súlyok, lábemelések. Apropó kardió. Hát nekem komoly koordinációs problémaim vannak. A stepperrel már rég megbarátkoztam (hosszú küzdelmek árán). A futógéptől FÉLEK. Egyszerűen nem érzem magam biztonságban rajta. Félek, hogy egy pillanatra elfelejtek koncentrálni, és el találok repülni. Csak messziről sandítok rá barátságtalanul. Ma az ellipszis trénerrel és a hegymászó géppel barátkoztam. A hegymászást 2 perc után feladtam (túl nehéz), az ellipszis trénernél pedig olykor elvétettem a ritmust. Túl sok az a 4 végtag nekem. Pedig aerobikon olyan ügyes vagyok! Félek a gépektől na. Utána jött a kéjmámor, szabad ég alatti jacuzzi, meg szaunázás (az fedett, ámde vadiúj, tiszta, kevés emberrel). Nagyon kellemesen fáradt vagyok. El bírnám így tölteni a mindennapjaimat. De van egy olyan érzésem, hogy nem fizetének meg eléggé.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr835440732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása