HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.06.18. 21:57 dormany

Personal Panaszdal

Szófukar vagyok mostanában. Kibillentem a lelkiegyensúlyomból, munkahelyi stressz, gatyarohasztó meleg stb. Vasárnapra semmi életerőnk nem maradt. A futást M. lemondta, aminek szívből örültem. Csak az Auchanban voltunk hűsölni egy kicsit és megvenni a mindennapi kenyerünket. Ma rengeteget dolgoztam, és nagyon bosszantó ismeret birtokába jutottam. Megtudtam ugyanis, hogy az a kolléganőm, aki SEMMIT nem csinál, és MINDENT velem csináltat meg, és pénteken 1kor lelép, hétfőn 11ig színét se látjuk, nos, ez a hölgy pontosan 4szer, azaz négyszer annyit keres, mint én. És még csak az se vigyasztal, hogy 4szer annyi idős is. Mivel csak 2szer annyi. De akkoris! Este elmentünk a Gymbe, és pont kezdődött a Barátok közt, mikor abba akartam hagyni a taposást, de így rátettem még 10 percet (1. epizód + reklám). Jó, hogy mentünk, bár engem bombával kellett kirobbantani a ventillátor mellől.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr105440790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

47721 2007.06.18. 22:27:53

Csakhogy megvagy! :D Alig várom, hogy hazaérjek és egy kis meleget érezzek végre. Itt hülye szél fúj és a 24 foknak már örülünk mint állat. A fizuk miatt meg ne bosszantsd magad, keresni kell jobban fizető helyet. Egy percig sem érdemes tovább maradni ott, ahol nem érzed jól magad valamiért. És be fog jönni, tudod: 'Segíts magadon, Isten is megsegít'. És ez igaz. :-***
süti beállítások módosítása