HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.08.01. 12:06 dormany

KulTúra

Voltunk ugye Balatonon, 12 fokban hova máshova?

Átruccantunk szüleimmel Veszprémbe, jazzfesztiválra(Barátnőm és O ott maradtak a Bázison horrort nézni és Modern Talkingot hallgatni). Féltem, hogy kinti lesz és halálra fagyok, a dzsessz pedig túl elborult és elvont lesz elektronikus ütemekhez szokott füleimnek, de minden várakozásomat felülmúlta a program. A várban voltak a koncertek, fűtőgombák és forraltbor kíséretében. Egy magyar együttes volt egy csodás hangú, fiatal énekesnővel, meg egy világhírű lengyel szaxofonos, akinek nem bírtam megjegyezni a nevét, mert primitív vagyok.

Továbbá megint rám jött az olvashatnék. Egyszerre kezdtem el egy Kunderát és Updike Nyúlcipőjét. Kettőjük párharcát egyelőre Updike nyerte, Kunderát átmenetileg visszatettem a polcra. A másik lejjebb bilincselt, na.

És megvettük a Cathrine M. szexuális élete c. könyvet, amiről már hallottam régen P-től, és most újra kiadták. Egyelőre csak belepillantottam, felütöttem valahol találomra. Mindenféle testváladék és testrész elképzelhetetlen kombinációi szúrtak azonnal szemet (ohne illusztráció szerencsére). Gondolom, az Amerikai psycho módjára fog sokkolni, azt is nehezen hevertem ki, de alig bírtam letenni... nemtom, mi lesz velem 20 év múlva, ha már most ilyen mértékben emelem az ingerküszöbömet. Már így is kis híján nőket darabolok :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr425440860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása