HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.09.20. 14:44 dormany

Park

Az a típus vagyok, akit mindig megbüntetnek parkoláskor, ha minimális rosszindulattal rá lehet húzni valami szabálysértést a szitura. Múltkor például "zöldterület nem megfelelő használata" miatt adományoztam valamelyik kerületnek 6000 forintot, mert a kerekem széle csípte a vonalat, amely elválasztotta a zöldterületnek csúfolt sárdarabot az aszfalttól. Persze balek is vagyok, ezt pontosan tudom, ezért mostanában már nagyon körültekintő vagyok, és inkább messze, de biztonságosan teszem le az autót.

Ma ebédszünetemet egy bevásárlóközpontban terveztem tölteni. Ahogy megközelítettem azt a (nemfizetős) környéket, ahol parkolni szoktam, megpillantottam néhány biztos urat, amint bőszen fotózgatták az autókat és sejtelmes arccal irogattak a jegyzettömbjeikbe, pillantásukat vándoroltatva az autók és a tömbök között. A felírt autók parkolóhelyére semmilyen tiltás nem vonatkozott, legalábbis én hiába néztem, nem láttam, sőt, szerintem határozottan kijelölt parkolóhelyen álltak.

Ahová én magam terveztem megállni, és mindig sok autó állt ott, ott most felfedeztem egy "megállni tilos" táblát. Ez nagyjából 20, pillanatnyilag ott parkírozó autót érintett volna. Megkérdeztem a rendőrt, hogy azokat is mind meg fogja-e büntetni, erre közölte, hogy nem, dehogy, hiszen ott meg lehet állni! Mondom erre, hogy dehát a tábla... ja a tábla? azt bizonyára kint felejtette valaki (?).

Most lehet, hogy kuszán és unalmasan írtam le, de egyre inkább az a tapasztalatom, hogy ezek akkor büntetnek, amikor akarnak, tábla, egyéb kresz-szabály nem számít, a birka autós meg úgyis befizeti, mert jobb a békesség. Eszemmegáll.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr15440950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása