HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.10.21. 17:00 dormany

Most jó

Megvolt az ünneplés. Eszméletlen finomakat ettünk. Ezzel megadjuk a módját, és szerintem ez nagyon rendjén van. Anyukám ilyenkor több mint 1 egész napot tölt a konyhában, és ezt hihetetlenül nagyraértékelem. Ha én rántottát sütök, akkor már a nap hősének érzem magam... ehhez is érni kell még. Mivel sosem főzök, ezért ha néha mégis, akkor az ritkán lesz finom. Ha már az "ehető" jelzőt kiérdemli, akkor elégedett vagyok. És ezért kell csomót vásárolni, pepecselni, összekoszolni mindent, aztán letakarítani...

Kaptam Versace Bright Chrystal parfümöt Barátnőmtől, meg szép ruhákat, most ettől boldog vagyok. Nem kell túlkomplikálni a dolgokat, egyszerű a lelkem na.

Holnap Kedvesem dolgozik, és nagyjából senki sem ér rá semmire (mehettem volna a telekre téliesíteni, de ehhez önző és lusta vagyok) úgyhogy délig alszom, női magazinokat olvasok majd, és elmegyek az edzőterembe kitaposni és kiszaunázni a belemet. De jó most!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr815441012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása