HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.01.06. 20:09 dormany

Jahahajj, holnap végre eljön, amit vártam, első nap az iskolában... most már nem tartom olyan sürgősnek, hogy visszatérjenek a tevékeny mindennapok. El fogom mondani ezerszer a nevemet, majd megkérdezik, hogy szólitsanak, mert a keresztnevem alapból elég hosszú, mindenki becézni akarja. Én a legtöbb variációt utálom, de majd mosolygok. Persze erre fogok figyelni, ahelyett, hogy az ő nevüket memorizálnám. 

Hullafáradt leszek már délre, az biztos. Az új ingerek roppantul fárasztanak. Mondjuk ha még 1 napot itthon kéne töltenem, akkor öngyi lennék, még akkor is, ha láthatnám, milyen az élet a Melrose Place-en Sidney nélkül (asszem már vagy 2-szer végignéztem a teljes sorozatot, úgyhogy illene tudnom, de nem emlékszem).

Ja és holnaptól újra a BKV rendszeres ügyfele leszek, mivel az új munkahely kocsival kb. 1 óra lenne és fizetős parkolás, békávéval meg nagyjából 20 perc. Mégiscsak racionális ember vagyok, és csak 1 kicsit sajnálom magam, hogy vegyülnöm kell a tömegközlekedőkkel. Szegény Breki is halálra fogja magát unni.

Amúgy O fogalmazta meg velősen a helyzetet: az egy dolog, hogy menni kell holnap, az a baj, hogy ha nem tetszik, akkor is menni kell kedden is.

 

(mér kell nekem a 4. munkahelyemet fogyasztani 3 év alatt???)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr965441158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

47721 2008.01.06. 22:49:28

Nyugi nyugi, minden OK lesz! Drukkolok innen.
süti beállítások módosítása