HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.02.05. 10:39 dormany

Öregszem

Mostanában számos jelét tapasztalom, hogy már egyáltalán nem vagyok olyan fiatal. Most nem az ősz hajszálakra meg a ráncokra gondolok.

Múltkor például megláttam egy hatalmas nyers pulykamellet a spárban, és nem az volt a reakcióm, hogy "fúúúj nyers hús", hanem hogy "de szép".

Kabátvásárláskor a legreményteljesebb üzletnek a Marks & Spencer bizonyult.

Már nem tegeznek le feltétlenül az eladók.

Az aerobik teremben irigykedve nézem a 20éveseket, hogy milyen jól bírják.

Buli után még este elmosogatok, vagy legalábbis beáztatok.

Vannak nálam fiatalabbak a melóhelyen.

Már nem kérdezik meg, melyik suliba járok.

Felhívom a nagymamámat a névnapján, anélkül, hogy anyukám előzetesen szólna. (vagy legalábbis másnap.)

Nem emlékszem, mikor buliztam utoljára hétköznap. (vagy csak elittam a memóriaegységeimet)

Már átfutott az agyamon, hogy a harmincadikat tényleg meg kéne majd ünnepelni.

Azt álmodtam a minap, hogy anyuka vagyok. (és meg se ijedtem ettől túlságosan.)

Közeledik a középkor. 

 

Update: jazzt is hallgatok és önszántamból leolvasztom a hűtőt.

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr825441198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása