HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.03.12. 18:48 dormany

Tegnap volt egy kellemetlen, ugyanakkor pozitív élményem. Elmentem edzeni, utána beugrottam a Sparba. Rossz szokásom szerint a pénztárnál begyömöszöltem mindent az edzőtáskámba, majd fizetni akartam a bankkártyámmal.  Nem találtam. Kezdtem szépen izzadni. Remegő kézzel tapogattam a zsebeimet, közben mélyeket lélegeztem. Pénztáros hölgy unott hangon megkérdezte, hogy "akkor sztornó?", én meg ránéztem a félig nyitott sporttáskámra, amiből kilógott a cipőm, abból félig kikandikált egy belecsúszott paprika, és nagyon égtem.
A mögöttem álló fiatalember csendesen megjegyezte, hogy ha nem sért meg, akkor szívesen kifizeti, és majd megadom neki valamikor, neki is volt már ilyen, tudja, mit érzek most. Mondtam, hogy természetesen szó sem lehet róla, de megint ráesett a pillantásom az edzéscucc-bevásárlás-mixre. És eszembe jutott, hogy kártyával fizettem az edzésen és bizonyára fent hagytam. Úgyhogy köszönettel elfogadtam a segítséget, majd felszaladtam a kártyámért. Szerencsére megvolt, így azonnal rendezni tudtam a tartozást. 
A fiatalember még egyszer elmesélte, hogy milyen csúnyán néztek rá hasonló helyzetben, majd szép napot kívánva távozott. Megköszöntem. Most valami frappáns mondat kéne a végére, hogy vannak még jó emberek...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr585441248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andrewt 2008.03.12. 23:35:54

Ez annyira jó, de tényleg! Még nekem is átmelegedett a szívem egy kicsit ;)

10290 2008.03.13. 10:10:58

igen, de azért nem volt túl kellemes átélni.
süti beállítások módosítása