HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.04.21. 21:14 dormany

Hétfő este, villámfénynél

Ideért a vihar. Odakint tombol a jégeső, idebent hamarosan Győzike fog. A tévé mostanában nagyon kikészít. Akartam is írni a szombati
urigelleresről egy hosszú dühödtet, de már nincs kedvem, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy HOGY MERIK???
Olvasok inkább, megint egy Szabó Magdát. Azokkal meg vigyázni kell, mert most mindent kiadnak tőle, még azt is szerintem, amit álmában motyogott, és valaki meghallotta és leírta. Szóval alaposan meg kell nézni, mit vesz meg az ember.
Beleolvastam Csernus remekművébe, a Nőbe is, de 20 oldal után feladtam. Szerintem olvashatatlan, vagy csak nem volt elég türelmem eljutni a magváig.
Barátnőm a Három ember egy csónakbant olvassa (Jerome K. Jerome). Apósi nyomásra kezdte el, mert apukám egyik kedvenc könyve, kölcsönadta, és azóta minden vasárnapi ebéd alkalmával kikérdezné. Barátnőm ezért úgy döntött, túlesik rajta, hogy pixisben maradjon a famíliában.
A nehéz kezdet után le sem tudja tenni, viszi magával mindenhová, és onnét lehet tudni, melyik szobában tartózkodik épp, hogy halk, de folyamatos röhögést lehet hallani, a megfelelő irányból, ha fülel az ember.

Szólj hozzá!

Címkék: olvasom


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr235441289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása