HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.07.31. 18:25 dormany

Jónapot nektek is!

Nekem ugyanis ma jó. Csupa olyan, nem túl nagy kaliberű dolog történt, aminek örülök. Először is: reggel kevesebbet mutatott a mérleg, mint valaha az elmúlt 4-5 évben. Utána pedig kiderült, hogy a főnököm kiküld engem tréningre Németországba, ami gondolom egy roppant érdekes gyárépület lesz a semmi közepén, de én örülök, mert némi változatosság és világlátás, hiszen a némettankönyv óta tudom, hogy Deutschland liegt in Mitteleuropa, ebből látszik, hogy hol adták ki a könyvet. Továbbá behívtak egy állásinterjúra, ami számomra az elérhetetlenül magas pozíció, amire az esélytelenek nyugalmával szoktam jelentkezni. Be se hívtak eddig ilyenre, de most mégis. (Ennek nyilván semmi köze ahhoz, hogy egyre több olyan infót zsúfolok a CV-mbe, ami nem teljesen helytálló, illetve erősen nézőpont kérdése, hogy az-e.) Mindezekután pedig Barátnőm jelezte, hogy ma lecsót főz nekem. Amire meghívtuk O-t, aki hamarosan elutazik, úgyhogy el kell tőle búcsúzni. Ja és ma dicsértek a kollégák, hogy de csini vagyok. Én igazán beérem kevéssel is. Már csak egy kis rosé hiányzik máma.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr105441408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása