HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.09.02. 18:13 dormany

Ma hivatalosan is megkezdődik a lakásnézés. Egyelőre többféle koncepció mentén haladunk párhuzamosan. Például árulnak 2 házzal odébb pont ugyanilyen kecót is. Mindig azt gondoltam, hogy jó lenne egy ilyen sajátnak, de most elbizonytalanodtam, mert egyrészt vérszemet kaptam hogy nagyobb kell, másrészt ha elkezdünk itt nézelődni, azt megtudja a gondnok, meg a lakástulaj is, aki nem hiszem, hogy díjazná, hogy nem szólunk, hogy le akarunk lépni. Meg különben is rólunk pletykál az összes mami és magányos középkorú kutyasétáltatós elhízott. Ugyanakkor meg nem kéne ezzel foglalkozni, mert ha tulaj lennék, a gondnok gyakorlatilag az alkalmazottam lenne. A lakás pedig nem rossz. (Csak kicsi.) Ígérem, nem fogom ideírni az összes unalmas gondolatszövésemet a témában (csak minden másodikat).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr495441437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása