HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.11.19. 14:43 dormany

Úgy néz ki, jól megszívtuk.

Hosszú lesz, vigyázat.

Történt ugyanis, hogy a Máv biztosító ügyfele volt a testvérem, b10 kategóriában. Mivel eladta az autóját, én meg pont akkor vásároltam, kézenfekvő volt, hogy az ő nevén legyen a kocsi, így ő megmarad b10-nek, nekem meg óccsó lesz.

Fizettem is szépen rendesen, az ucsó csekkre az volt írva, hogy 06.30-ig, plusz 30 napig érvényes. 8. hóban átköttettem egy másik biztosítóhoz magam, mivel ugye megszűnt a máv. Nem jött több csekk, de az új biztosítóhoz sem, akit a minap felhívtam, hogy igen rég fizettem, és szeretnék már. (a kiküldött papíron valami olyasmi állt, hogy 60 napos fizetési halasztás, és majd küldik a csekket.) 

Új biztosító közölte, hogy igen, lassan meg kellene érkeznie a csekknek, de semmi gond, menjek be és fizessem be, ha ennyire aggaszt. De A0 összeget kellene fizetni, mert a mávtól nem kapták meg a kártörténeti igazolást. Ezt kérjem be, vigyem el nekik, és utólag jóváírják a különbözetet.

Hívom erre mávot, akik közlik, hogy ők ilyet nem adnak, mert a szerződésem díj nem fizetése miatt megszűnt, és ezzel elvesztettem a bónuszomat (mármint tesóm). Igen nagy a különbség, A0 vagy B10.  És hogy nekik joguk van megszüntetni ilyen módon, és nem kötelesek erről értesíteni, mivel 06.30 és 08. hó között nem fizettem. Pedig kiküldték a csekket.

Az tény, hogy előbb kellett volna elcsodálkoznom, hogy nem jött csekk. (nem tűnt fel, addig rendesen jött, és sajna nem szoktam ezt külön nézegetni.) De nem hiszem el, hogy ha valaki 5-6 évig rendesen fizet, és utána egyszer nem (amikor épp igen nagy a káosz, mert csődbe mennek), akkor szó nélkül megszüntetik. Hogy hol a csekk, az rejtélyes,  bár a szülinapi képeslapomat is tök véletlenül találtam meg a lépcsőházban egy idegen ajtó elé lebaszva... 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr335441530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása