HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2009.08.08. 14:32 dormany

Ti óbégattatok már a fürdőkádban állva rekedt hangon, hogy "megvakulok"?

Az úgy volt, hogy békésen ücsörögtem a vécén a kedvenc Nők Lapjámmal, miután előkészítettem a lecsónak való paprikát. Kicsit álmos voltam, így megdörgöltem a szememet, hogy jobban lássam a cikkeket. Ekkor mintha kést szúrtak volna a szemembe. Biztos voltam benne, hogy megvakulok, ennyire még sosem csípett semmi.

Az első számú probléma volt, hogy hogy hagyom el a toalettet; törölni ugyebár muszáj,  de ha ott is csípni kezd, azt nem élem túl. Így aztán hunyorogva-könnyezve megoldottam a bal kézzel törlést, majd rekedten (a hangom egy mutáló kamaszéhoz hasonlít) visongani kezdtem Barátnőmnek, meg-megszakítva egy-egy köhögőrohammal, hogy megvakulok.

Beparancsolt a kádba, lemosta szappannal a kezeimet, aztán szemmosásra kényszerített (csodálom, hogy nem állta meg röhögés nélkül, ahogy egy szál semmiben, harákolva-vonyítva mosom 1 ujjal a szememet). 

Aztán hirtelen jobb lett, ha már ott voltam, hajat is mostam.

Mindjárt kész a lecsó.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr695441901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

63579 2009.08.08. 15:54:37

ügyes vagy, hogy bal kézzel tisztogattad magad... egyszer régen vendégeket vártunk, számszerint huszat, és valami perkelt volt a menü, amihez dukál a kapszaicin, macskapöcse paprika formájában. felszeleteltem egy fél raklappal, majd gyorsan gyorsan, a vendégek érkezése előtt elmentem tampont cserélni. nem kiabáltam. nem bírtam. ülni se meg állni se. olyan vérbőség lett a csunyámban, hogy nem bírtam összerakni a lábam... amúgy meg chilli-out. csakhogy szarszóviccben 1-1-re szépítsek.

10290 2009.08.09. 21:09:11

d, végig jajgattam, ahogy a kommentedet olvastam... ez tényleg szar szóvicc, magam sem tudnék rosszabbat!
süti beállítások módosítása