HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2009.10.11. 15:22 dormany

Délelőtt arra lettem figyelmes, hogy Tilla tiszta víz és furán tartja magát. Aztán rángatózni kezdett meg összevissza ugrálni. Látszott, hogy nagyon rossz neki, én meg csak tehetetlenül álltam és néztem. Majd bőgve kérdezgettem Barátnőmet, hogy most micsináljunk, most micsináljunk. Végül felhívtuk Quasimodo dokit, aki nagyon kedves volt, gyomorrontást diagnosztizált, és széntablettát, kamillateát javasolt. Ezután szegény állatka hányt egyet, majd láthatóan jobban lett.

Azért elmentünk a patikába széntablettáért (1100 forint volt, mondanom se kell, ebből kijön egy új, fiatal, egészséges madár), kanállal porítottam, majd rászórtam egy almaszeletre. Tódi rögtön megkóstolta, majd elszaladt és látványosan tisztogatni kezdte a csőrét. Tilla rá sem hederít, de most már szokásához híven dörgöli a fejét az etető sarkához vakarózás gyanánt.

Remélem, most már minden rendben lesz, nagy izgalom volt.

Szólj hozzá!

Címkék: Tilla Tódi


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr165442005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása