HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2009.10.19. 22:13 dormany

Londonba' az Oxford Streeten van egy National Geographic bolt (kurva jól fel van építve az egész), ahol éppen Andy Rouse kiállítás volt, akiről én korábban nem hallottam, de valami baszott jó portrékat csinált mindenféle állatról. Nekem a hóbaglyosak voltak a kedvenceim.

Meg volt tüntetés is, Sri Lanka miatt, csupa indiai arc, és nem sikerült megérteni, mi a pontos problémájuk, de pont abba az irányba mentek, mint mi, és miattuk nem tudtunk felszállni a buszra. Meg is nézem a gugliban, mi van Sri Lankán.

És a repülőn elolvastam Hesse Demian-jét, amit az elmebajos főnököm ajánlott azzal, hogy szerinte ez nekem TUTI tetszeni fog. Hát csakazértse tetszett, meg egyébként is, elgondolkodtató, mit gondol ez rólam, hogy ezt a könyvet ajánlja.

2 hét múlva születésnapom van.

 

Szólj hozzá!

Címkék: london olvasom ezvan


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr165442014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása