HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2010.12.31. 17:26 dormany

Nos. Visszaolvastam az idei évemet, és összefoglalva, az alábbi dolgok voltak velem idén:

Baszottkurvasokat dolgoztam. Az év első felében különösen, és közben nagyon rossz volt, mert mindeközben súlyos lelki terror alatt álltam, megbecsülést nem kaptam. Emiatt sokat picsogtam, mert egyáltalán nem tudtam kezelni a helyzetet. Az év második felére megszűnt a terror, mivel a kiváltó személyt áthelyezték, és azóta sokkal boldogabb és kicsit kövérebb vagyok.

Sokat ittam. Főleg Irsai Olivért meg Bacardit. Nyilván az előbbiek miatt. 

Rengeteg L word-öt néztem. Meg más sorozatokat is, úgy mint Glee, Vészhelyzet, Melrose Place. Megasztár-rajongó voltam.

Rajzoltam pár képrejtvényt, ami pozitív fogadtatásban részesült általatok.

Nem utaztam szinte sehova (céges Bécs és Varsó nem számít).

A háziállataink száma végeredményben nem változott a 2009-es állapotokhoz képest, az összetétele viszont igen: megvásároltuk Endrét, a tengerimalacot, és meggyászoltuk Tódort, a papagájt. A konstans elem Tilla, aki már 12 éve állandó.

Az évet egy tartalmas, mozgalmas téli szünettel fejezem be, hogy feltöltődve, kiegyensúlyozva elkezdhessek holnap egy sokkal-de-sokkal jobb évet. Siker, csillogás, Amerika, London, Párizs.

BÚÉK.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr195442467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

166396 2011.01.02. 12:35:34

Amerika, London, Párizs helyett legyen inkább Amszterdam, Amerika, London és Párizs. Ebben a sorrendben, nem az ABC miatt ;)
süti beállítások módosítása