Ma jó nap van, szabin vagyok (még a tavalyit élem fel). Voltunk szervizben a Brekivel, mivel mi is a visszahívott suzukik között vagyunk, nyilván.
Nem értem amúgy a visszahívást. A szerelő szerint milliárd forintjába kerül ez a Suzukinak. Hogy miért van rá szükség, azt ő sem érti pontosan. Az egyik tippje az volt, hogy marketing fogás, hogy a régi suzukisok újat vegyenek, de ennyire nem lehet rossz a marketinges.
Elképzelem: ül az asztalánál az open office-ban, és gondolkodik, hogyan lehetne suzuki vásárlásra biztatni azt a széles, elégedett, de csóró réteget, akinek 10-12 éves suzukija van. És ekkor kipattan az isteni szikra: hívjuk vissza az autójukat! Végülis csomó ingyenes publicitást kap az ügy, médiára nem is kell költeni. A célcsoport bevonása is megtörténik, hiszen önként elmennek a szervizbe, ami jó esetben márkakereskedés is. 5 miliárdot nem is lehetne okosabban és hatékonyabban elkölteni.
Asszem, valami más van a háttérben.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.