HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2011.04.10. 12:07 dormany

Orfeum

"Hollywood rivalda fényei.
Vörös szőnyeg, villogó vakuk, csillogás.
Először együtt az Orfeum színpadán Liza Minelli és Marilyn Monroe!!!
És akik megidézik nekünk: Gallusz Niki és Novák Angéla"

Így volt bepolírozva a tegnapi buli az Orfeumban. Örültünk, hogy új helyszínen, új műsor lesz, foglaltunk asztalt, odamentünk viszonylag hamar. A hely nekem nagyon bejött, szép, kulturált, jó hangulatú, és ami csodával határos: van levegő, füst viszont nincs. Szép lassan meg is telt a csehó, teljes mértékben a szokásos arcokkal. Gondolom, én is szokásos arc vagyok, ha belegondolok. Proletár verekedős exeket nem láttam, kulturáltan szórakoztunk.

Az úgynevezett műsor összesen kb 8 percet tartott, mindkét művésznő eltátogott kb 2-2 számot, és vége lett. Enyhén szólva csalódás volt, mert részben emiatt mentünk. Szóval ezt így hogy, de ezt leszámítva zsír volt a buli.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr935442538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása