HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2011.05.01. 20:04 dormany

Nem lehetett kibújni, mikor a szomszédok megneszelték, hogy hazamentünk anyáknapjázni. Áthívtak, hogy megnézzük a teljesen érdektelen, pufók csecsemőt, aki 4 hónapja született, és már csekkoltuk a facebookon, hogy tényleg tiszta apja, és ez nem bók. Úgyhogy menni kellett, gondoltuk O-val, letudjuk 5 perc alatt.

Mikor beléptünk a szomszéd lakásba, meglepetten láttuk, hogy ott az egész pereputty, megszámlálhatatlanul sokan, ismeretlenek is, és mindenki ránk nézett hirtelen. Ettől annyira zavarja jöttünk, hogy miután én szépen ügyesen bemutatkoztam, O is igyekezett követni a példámat, de annyira sikeresen, hogy ő is az én nevemet mondta. (Mondjuk hasonlítunk egymásra, de azért a keresztnevünk különbözik.) Meg is jegyezte valami nagynéni, hogy téged is így hívnak?? Próbáltunk röhögve mentegetőzni, aztán álltunk pár percet megilletődve az ágy lábánál, dearanyosozva, majd gyorsan elbúcsúztunk, és hogy mondjak én is valami kedveset, megjegyeztem, hogy úgy emlékeztem, sokkal nagyobb ez a lakás.

Szerintem többet nem hívnak.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr345442562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása