HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2011.07.28. 17:45 dormany

Jó volt a nyaralás, bár nehezen derült ki az idő, és már mérgemben esőben úsztam a tengerben, de aztán kisütött a nap, és leégett a hátam közepe (magamnak kentem be, és nem elég hosszú a karom ezek szerint), meg forgattunk videoklipet az  Ufó Ez egy karibi parti című számára, amiben fürdőruhában táncolok, úgyhogy soha, semmilyen körülmények között sem mehet ki a 4 fal közül, viszont sírva kell röhögnöm, ahányszor megnézem, meg ettünk egy csomó tintahalat, meg cevapcicit, és felfedeztem egy frusztrálóan jó üzletet, amitől rendkívül ideges lettem, mert nem lehet onnét minden azonnal az enyém, erről van szó, és vettünk néhány csinos haszontalanságot, hogy enyhüljön a belső feszültség, például egy 3 cm hosszúságú gumipapucsot, ami nyilván minden háztartásban alapszükséglet, nálunk is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr255442646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása