HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2011.08.19. 18:27 dormany

Amúgy veszélyes hely ez a New York, kétszer is majdnem az életemet vesztettem:

1. Az outletben történt, vásárlás közben, hogy a nap vége felé O megjegyezte, hogy "na, kezdenek kiürülni a boltok, lassan mindenki hazamegy, csak mi vagyunk ilyen szívós gecik", ezen elkezdtem röhögni, és közben vizet ittam, úgyhogy majdnem belefulladtam (bizonyítandó, hogy mégsem vagyok szívós geci), már éreztem az égető érzést, amit hallottam, hogy vízbefúláskor érezni szokás. Borzasztó volt, utólag kiderült, hogy mindenki tényleg aggódott, bár ezt leplezték előttem.

2. a fényképeket akartuk kiszedni az i-phone-ból, és közben Barátnőm frissítette a szoftvert vagymit a telefonon, én pedig lelöktem véletlenül a telót (egyrészt ezer órája nem aludtam, másrészt csúszós darab), és kijött belőle a csutora, és minden letörlődött, és aszittük, a fotók is, és emiatt nem volt álló ováció, már kezdtem magam meggyilkolni, de aztán kiderült, hogy a képek mégis megvannak. Szar ez az i-phone, én mondom :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr415442678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása