HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2011.09.20. 11:32 dormany

A jegyüzérség pszichológiája, avagy mit meg nem teszek George-ért

Úgy volt, hogy 2007-ben volt George Michael koncert, amire nem mentem, és nagyon sajnáltam, és eldöntöttem, hogy a következőre mindenképp. Aztán most megint jött, de nem koncentráltunk rá rendesen, és nem vettünk idejében jegyet. Tegnap úgy döntöttünk, hogy kimegyünk a tetthelyre és meglátjuk, mi a kínálat.

Szakadt az eső, és 5 percenként jött oda valaki, hogy "jegyet veszek", ezeknek mondtam, hogy "én is", illetve eleinte hozzátettem, hogy "sok sikert", mert akkor még naiv és kedves voltam, nem tudván, hogy ezek jegyüzérek  (nem vagyok tapasztalt alvilági figura, na). Aztán fél órával később ugyanezek az arcok elkezdték, hogy "van jegyem eladó, van jegyem eladó", de mindezt futva, mormolva, nyilván a rendőrök miatt. Ekkor megkérdeztem, hogy mennyi az annyi, ott kezdtük, hogy 40.000/db (listaáron 18 lett volna), aztán ahogy közeledett a kezdés időpontja 8.00), úgy mentek lefelé az árak. Végül 8.15-kor sikerült 1 db jegyet venni némi ráfizetéssel (23.000), és szarrá ázva, de boldogan mentem be, barátnőm pedig szarrá ázva, de boldogan ment haza, mert megúszta a koncertet.

Bent a mellettem ülőtől megtudtam, hogy az övé volt a jegy, csak nem tudott eljönni a partnere, ezért gyorsan eladta a jegyet az üzérnek 15-ért, örülve, hogy csak 3 ezret bukott rajta. Milyen szép folyamat, nem? Végül mindenki boldog.

Írok majd a koncertről is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr945442734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása