HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2011.11.12. 12:47 dormany

Az életem nyilvánvalóan habostorta, bár a kommenteket nem tudom visszahozni, de simán lehet, hogy béna vagyok.

Tegnap volt meglepetés-szülinapi buli, és nagyon vicces volt, mert Barátnőm rendkívüli módon átvert, és nekem nem esett le semmi. Dohogtam, hogy mért akar már megint a mammutba menni, és ha akar, akkor mért nem indulunk már, mért kell fél órán át sztori magazint olvasni, és különben is, mért szól bele, hogy mit veszek fel, jó lesz oda a kényelmes teniszpóló, amit átvettem, de levetette velem, de látszik, hogy egy kezes bárány vagyok, mert mindezeket, bár szóvá tettem, de elviseltem. És akkor megérkeztünk az étterembe, és csodálkoztam, hogy olyan barátaim ülnek egy asztalnál, akik annyira nincsenek jóban, hogy összejárjanak, pláne a tesómék mit keresnek ott, micsoda véletlen, és mért nem hívtak engem, ha már így spanoskodnak, mégiscsak nekem köszönhetik, hogy ismerik egymást. Szóval enyhén szólva lassan esett le a tantusz, aztán pedig elpirultam. És nagyon örültem.

Úgyhogy köszönöm mindenkinek, bár a nagyjuk nem olvassa ezt itt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr145442743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása