HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2012.02.05. 18:17 dormany

Újra feltettem magam az álláspiacra.

Igazából faramuci helyzet ez: racionálisan, kívülről nézve kiemelkedően jó helyzetben vagyok, ami a munkakört, a cég stabilitását, a juttatásokat illeti. Ehhez képest, egy kicsit sem érzem magam a körülményekhez illendően. Érzem (és már mondják is), nem felelek meg az elvárásoknak, a személyiségem, és talán a képességeim is fényévekre vannak az itt ideálistól, emiatt egyre több kritikát kapok, ami - a személyiségemnek köszönhetően - egyre rosszabbat hoz ki belőlem, teljesítmény szintjén, és fizikai tünetek szintjén (alvás-és evészavarok, szorongás).

Ördögi kör ez, és hogy érezzem, hogy legalább egy kis esélyem van a sorsom befolyásolására, frissítettem a CV-m, és elkezdtem jelentkezéseket gyártani. A vicc az egészben, hogy a CV alapján sikeresnek tűnök, és szerintem jó eséllyel pályázok meg a mostanihoz hasonló állásokat. Kérdés, hogy beljebb vagyok-e egy centivel is, ha megkapok egy ilyen állást valahol máshol. Talán lehet, mert nem biztos, hogy mindenhol ilyen "teperős" személyiséget várnak el; illetve máshol még nem ismernek, nincs negatív spirál, nincs túlzott basztatás; tiszta lap van.

Ugyanakkor én szerintem hamar teleírom azt a tiszta lapot ugyanezzel a sztorival.

A másik opció, hogy olyan irányban próbálkozom, ami szerintem (és mások szerint is) testre szabottabb nekem, de egyrészt ez csak feltételezés, mert élesben még sosem csináltam - mi van, ha asse megy? - másrészt pedig ki vesz fel 30 éves "pályakezdőt"? Én nem vennék. Persze kishitű vagyok, ez is az egyik alap probléma.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr865442796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blur7 2012.02.06. 07:55:48

Ne vesd el a második lehetőséget sem! Albert Schweitzer 30 évesen kezdte el az orvosi egyetemet (8 év). Aztán még egy Nobel-békedíj is összejött neki. Na nem mintha anélkül kudarcosnak kellene tekintenünk az életét. Remélem neked is sikerül elérni a céljaidat.

10290 2012.02.06. 17:42:55

blur7: köszi a biztatást!
süti beállítások módosítása