HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2012.06.01. 21:42 dormany

Grrrrrrrrrrrrrrrr

Ma annyi minden történt, amitől egyszerűen szétbasz az ideg, hátha jobb lesz, ha leírom, mert nem tudom kontrollálni az indulataimat.

Először is, ma reggel 5.22-kor megbüntettek a saját házunk előtt 30.000 Ft-ra, mert parkolásommal akadályoztam a behajtást. Egyrészt bazdmeg itt lakom, és tudom, hogy ide nem hajt be senki, mert bár kapu van, bejárás nincs, kert van fűvel, másrészt ezt ha valaki benéz a rácson, akkor látja is. Kurvára nem akadályozok semmilyen behajtást, pláne nem 30 rongyért. Fellebbezek. Kurvaanyjuk.

Másrészt 18 ezerrel (!) túlléptem a mobilkeretemet, mert a kibaszott it-s kolléga elmulasztotta közölni, hogy új tarifám van az új, mellesleg működésképtelen blackberrymhez, és itt biza nem korlátlan a net, viszont korlátlanul jönnek a céges mailek, szóval fizess köcsög.

Eddig pont 48 ezerrel vagyok kijjebb ma, és még nincs vége a napnak.

Még az is volt ma, hogy beidéztek bírósági tárgyalásra céges ügyben mint tanút, ez is nagy öröm. Meg az is, hogy az ostoba kollégám helyett nem gondolkodtam (nem tudtam, hogy ennyire ostoba), és most áll a bál, és az állásom kétségességével fenyegetnek, de én tudom, hogy amíg az ostoba itt lehet, addig minimum én is.

Trágárkodnék még. Megint ez a fránya turet-szindróma.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr785442838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása