HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2013.03.13. 17:26 dormany

Lassan 2 hete hentergek itthon, többnyire a hátamon fekve. Alapból nem is tudok a hátamon aludni, ráadásul lételemem a forgolódás, úgyhogy többszörösen is nyomaszt a testem börtöne. Egy ideig 4 póz ment, azt variáltam (nem szex póz, abból egy sem ment, csak sima fekvő póz): lábak nyújtva, fej balra ejtve; lábak nyújtva, fej jobbra ejtve; lábak felhúzva, fej balra ejtve; lábak felhúzva, fej jobbra ejtve. Ezek variálása még akkor sem kielégítő, ha minden percben kipróbálom mind a 4 verziót.

Szerencsére azóta rendesen kibővült a repertoár, szinte minden megy, ami nem, az a hason fekvés, és a nadrágban székben ülés huzamosabb ideig.

Gyönyörűen sétálok is, tegnap kimerészkedtem az utcára, és szédültem meg hunyorogtam, olyanok voltak, hogy szellő az arcba, büdös busz, siető autó, macskakő.

Lassan megőrjít az unalom, és persze, amíg korlátozott a saját életem, addig másét nézem, ami jelen esetben napi 6-7 rész L word-öt jelent. Egyelőre nagyjából meg tudom különböztetni a valóságot a realitástól (ha-ha).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr835442883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása