HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2013.04.09. 23:02 dormany

Félelem - mégis

Az előző előtti bejegyzésben leírt optimista gondolatok ma komolyabb pofont kaptak. Pedig semmi rendkívüli nem történt, csak egy kedélyes munkahelyi ebéd, ahol a férfi kollégák elkezdték, hogy "a buzik betegek", meg hogy az emberek 95%-a "normális, a maradék 5% pedig viselkedjen úgy, ahogy ezt a többség elvárja, és alkalmazkodjon. Aztán jött az a rész, hogy "ráadásul jogokat akarnak, például felvonulni", meg hogy undorítóak. Ez a téma hetente előjön, és a korlátolt agyukban nyilván nem merül fel, hogy mennyire bánt, amit mondanak. Jobb pillanataimban nevetek magamban, hogy azt hiszik, én is "normális" vagyok, mert ugye a sztereotípiák szerint annak nézek ki, de ma éppen nagyon nehezen viseltem. (Arról ne is beszéljünk, hogy vajon mekkora érdeklődést mutatnának a hálószobánk iránt. Csak hogy megnézzék, tényleg "betegek" vagyunk-e.)

 Szóval egy pillanatra eljátszottam a gondolattal, mint már olyan sokszor, hogy tiszta vizet öntsek a pohárba, egyrészt azért, hogy lássam az elképedt arcokat, másrészt mert hátha leszállnak a témáról.

Fel nem fogom amúgy, hogy miért kell ezen a témán ennyit gyűlölködni. Mitől félnek? Én speciel tőlük. Ezért maradok a szekrényben.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr205214344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donnaquaran 2013.04.10. 22:44:30

Fogadjunk hogy ok csak pasikban gondolkodnak ilyenkor. Amugy meg kapjak be :)
süti beállítások módosítása