HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2013.05.30. 17:46 dormany

Puzzle - az új extrémsport

Újabb egészségügyi kalandba keveredtem: furcsa, kemény csomót éreztem a könyökhajlatomban. Ismerőseim lelkesen tapogatták, és letették a voksukat az ér vagy az íncsomó valamelyikére, és támogattak, hogy forduljak orvoshoz.

Mivel ragaszkodom hozzá, hogy első körben az állami rendszer keretein belül találjak megoldást, ha már ennyi TB-t fizetek, elmentem a háziorvosomhoz, aki tovább küldött a sebészhez, aki tovább küldött ultrahangra. Kaptam is időpontot, június végére. Ez remek, mert ha súlyos a probléma, akkor addig tuti elpatkolok, ha meg nem az, akkor 1 hónap múlva minek nézegessük. Úgyhogy visszamentem a háziorvoshoz, aki kamuból ráírta a lapomra, hogy táppénzen vagyok és sürgős, így már aznap megnéztek ultrahangon. Bár előbb jelezték, hogy minek mentem oda, hiszen egyrészt ők nem néznek ereket, másrészt szerintük nem is sürgős, de aztán beengedtek a vizsgálatra. 

Aztán kiderült, hogy valami felületi trombóziska (én csak trombinak hívom), és valószínűleg attól alakult ki, hogy előző nap önfeledten puzzle-ztam pár órán (?) keresztül, a földön ülve, a bal karomra támaszkodva, ami megfeszült, és elrepedt az ér.

Mielőtt átmennék praxis blogba, a tanulság: óvatosan puzzle-zzatok, veszélyes játék.

Amúgy megmaradok, azt ígérték, trombival vagy nélküle.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr635336279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donnaquaran 2013.05.31. 21:03:38

Javaslom legkozelebb a blogirashoz a bukosisakot, tevezeshez a terdvedot es fozeshez a vedoszemuveget ;)

dormany 2013.05.31. 23:35:37

:))) a legjobb lesz, ha csak fekszem mozdulatlanul. Bar akkor meg felfekveses leszek.
süti beállítások módosítása