HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2013.11.30. 12:05 dormany

Csopi Teri

Tegnap, urbánus fiatalok lévén, megtekintettük a Madách Színházban a Csoportterápia című előadást. Előtte akartuk valahol vacsorázni, de aztán nem volt elég időnk, és fáztunk is, így a végén bementünk egy közeli spárba, ahol kitört belőlem a gourmet állat, mikor felsikkantottam, hogy de jó, van párizsis zsemle! Így színházi kabátban spáros párizsis zsemlét ettem a színház előtt, miközben mások miniszoknyában szálltak ki mellettem a taxiból majdhogynem vörösszőnyegre, és libbentek be a színházba.

Bár jó elöl ültünk, az előttünk lévő sor legnagyobb feje nyilván pont előttem volt, úgyhogy ment a szokásos fej billegtetés, attól függően, hogy a hölgy jobb, vagy bal füle mellett szeretnék rálátni a színpadra, gondolom a mögöttem levőt sírba tettem ezzel, dehát ilyen ez a színházi világ, mindenki azon áll bosszút, akin tud.

A darab annak ellenére, hogy musical, amit többnyire utálok, szerintem nagyon vicces és szórakoztató, még ajánlani is merem, mert végignevettem az egészet, pedig én általában csak a saját vicceimet értem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr105668562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása