HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2013.12.18. 20:10 dormany

Tegnap elmentünk a Vígszinházba, a Sógornők című darabra. Ott hibádzott az ötlet, hogy a Pesti színházban volt az előadás. Erre 6.45-kor jöttünk rá, amikor odaértünk a Vígszínházhoz, ami tök sötét volt. Felhívtam a jegyen lévő telefonszámot, és mondták, hogy dehát az a Pestiben lesz, rá van írva a jegyre. Megnéztem még egyszer a jegyet, kétszer volt ráírva, hogy "Vígszínház", egyszer pedig, logo formájában, hogy "Pesti". A neten is a vígszínház pont hun volt leírás a darabról. Nyilván vágnom kellene a budapesti színházak tulajdonosi összefonódásait, átfedéseit.

Volt 15 percünk átérni, kocsival, nyilván nagyszerűen megközelíthető a Váci utca, parkolás sima ügy, negyedre értünk oda, és becsületükre legyen mondva, beengedtek, az erkély hátsó sorába, ahová a jegyszedő néni feddő tekintetétől kísérve kúsztunk be a sötétben.

A darab középszar, nagyon nagy nevekkel, jó alakításokkal, de helyenkint uncsi, és szerintem se füle, se farka, vagy az első negyed órában hangzott el a lényeg, amiről lemaradtunk.

Szerepel benne Szabó Erika is, aki Tilda 2 volt a Barátok köztben 100 évvel ezelőtt, és hát megállapítottam, hogy ő bizonyára nem jön zavarba a bikini szezon kezdetén, hogy vajon ciki-e kimenni a strandra ezzel a testtel, maradjunk annyiban, hogy ha nekem lenne ilyen seggem, egész nap mutogatnám (nem).

Egyébként pedig minden mindegy, mert ma este megkezdem a téli szünetet, beállítottam out of office-t január 6-ig, értitek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr395698682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása