HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2014.02.09. 20:02 dormany

Elektromos fogkefe

Megtaláltam a témát arra az esetre, ha extrém portréfotó sorozatot akarnék készíteni: elektromos fogkefét először használó emberek arca közelről. 

Úgy jött az ötlet, hogy, belépendő a 21. századba, elektromos fogkefét vásároltunk magunknak. Egyikünk sem próbálta még, úgyhogy naiv tapasztalatlansággal tettük a kosárba az oral b 3d white, időzítővel ellátott modellt. Barátnőm a szokott magabiztosságával kicsomagolta a készüléket, majd kidobta a csomagot az olvasatlan használati utasítással együtt. Én a szokott bizonytalanságommal kikukáztam a használati utasítást, és végigolvastam, ami egyszerre nyugtatott meg, és bizonytalanított el (ahogy mélyül a tudásunk, egyre jobban rájövünk, mennyi mindent nem tudunk még). Olyan hasznosságot lehetett például megtudni, hogy mikor bekapcsoljuk a fogkefét, már legyen hozzáillesztve a fogunkhoz, különben szétfröcsköl a fogkrém.

Barátnőm, a bátor, használatba vette a készüléket, és én utánamentem megnézni, hogy boldogul. Az arcát a tükörben láttam, és sosem felejtem el. Rémülettel vegyes, bizonytalan igyekezet, teljes diszkomfort, közben iparkodás, hogy örüljünk, hiszen ez egy jó, fejlett dolog, tisztább lesz a fog, meg minden. Akkor még nem tudtam, hogy pontosan ugyanezt az arcot még  aznap látni fogom, mégpedig a tükörben, mikor én esem át ugyanezen a procedúrán; ezért gyanútlanul röhögőgörcsöt kaptam, amiért aztán ugye kellőképpen megbűnhődtem.

Másodjára már jobban ment, és tényleg mintha tisztább lenne a fogsor, úgyhogy némi kitartással gyors fejlődés érhető el.

Folytatás csak erős idegzetűeknek!

Egy olyan történet motoszkál csak bennem, amit egy ismerősöm mesélt, hogy egy ismerőse kissé ittasan látott neki a fogmosásnak, és megbotlott, és elesett, és az elektromos fogkefe becsusszant a szemgolyója és a szemgödre közé, ami mentőket, műtéteket, és talán maradandó károsodást is eredményezett. Tehát célszerű a józan használatnál maradni.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr695806739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása