HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2014.04.05. 21:07 dormany

Fekete macska

Mostantól hivatalosan is babonás vagyok.

Tegnap ugyanis jöttünk haza hajnali 3-kor (esküszöm, józanul), mikor a szomszéd lépcsőház előtt ott üldögélt egy nagydarab fekete macska, és egyértelműen ráutaló magatartással jelezte, hogy szeretne bejutni abba a lépcsőházba. Nyávogott, a mancsával bökdöste az ajtót, és közben számon kérően nézett ránk. A később történtek ismeretében, utólag, kifejezetten ördögi volt.

Én meg az állatbarát, beengedtem a dögöt (a házban minden lépcsőházat ugyanaz a kulcs nyitja). Aztán mentünk volna a saját lépcsőházunkba, de beragadt a kulcs. Húztuk, rángattuk, aztán leszedtük a karikáról a többi kulcsot, és mentünk volna haza, de ugyebár hogy jutunk be? Már nagyon álmos voltam és pisilnem kellett, a vércukor szintemről nem is beszélve.

Aztán a földszinti lakásban buli volt, és nyitott ablakok, így elkezdtem nekik "halkan kiabálni", hogy ne verjük fel a házat, de persze nem hallották. Ilyenkor tényleg mi a francot lehet csinálni, felcsöngettük a lépcsőház felelős gondnok nénit. Aki valószínűleg süket, mert nem reagált. Aztán más szomszédokat is csengettünk, de sehol senki.

Ekkor Barátnőm kissé megcsapta (ököllel, mert temperamentumos lélek)* a fém kaput, mire a házibulis lakásból valaki felkapta a fejét, és én megint kiabáltam halkan, amit meghallott, és beengedett. A lépcsőházba pont kilépett egy kigyúrt szomszéd, aki elkezdte oltogatni a minket beengedőt, hogy miért csönget, és mit hangoskodik, már majdnem nekiment, de elkezdtem magyarázni, hogy nem ő volt hanem én, így futni hagyta.

Aztán még egy szomszéd előkerült a lépcsőházban (egy csaj bugyiban, komolyan), és az is leteremtett minket. Aztán neki is elmagyaráztam, és akkor belátta, hogy be kellett jutnunk. Az a durva, hogy egyiknek se jutott eszébe kinyitni, vagy egyáltalán, hogy valakinek baja van, de leugatni rögtön. Sovány vigasz, hogy ha amiatt csöngettem volna, hogy ég a ház, fussatok, akkor se reagáltak volna, és mind benn égett volna. Nagyváros, közöny, agresszió és társai.

A dagadt fekete macska meg biztosan röhög a markába.

*Update: nem ököllel csapta, hanem rúgta, azt mondja. Fáj is a lába azóta.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr585956879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása