HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2014.05.04. 12:33 dormany

Törökbe' 3.

Nna. A nyaralás hátralevő része rendőrségi/katonai esemény nélkül zárult. Nem kaptunk sem könnygázt, sem gumilövedéket. 

Isztambul érdekes, és nagyon vegyes érzelmeket vált ki. Ilyen idegenül még sehol nem éreztem magam, zavart az iszonyatos kosz (1-1 fő terük kb. úgy néz ki, mint a Blaha vagy a Széll Kálmán tér, a koldusok számát szorozd 2-vel). Az iszlám vallás nekem továbbra is ijesztő. Fura, hogy milyen kevés a nő az utcán, a férfiak pedig egymással szokatlanul közvetlenek. A turistával is, olyan előzékenyek és segítőkészek, amilyet még sehol sem tapasztaltam, és nem is éreztem kellemetlennek.

A történelmi részek lenyűgözőek, elképzelem, hogy a szultán a palotája teraszáról lenézett a Boszporuszra, és kémlelte a hozzá tartó követek hajóit (bőven volt idejük felkészülni minden vendégre), közben a háremben intrikáltak a női (szinte kedvet kaptam a Szulejmán című sorozathoz - nagymamám mesélt róla). 

Az ételekről röviden annyi, hogy 4 nap alatt 2 kiló jött fel, nyilván sírhatnékom van ettől, de legalább hülyére zabáltam magam végre, isteni ételekkel. 

Hozzáteszem, 4 nap semmire sem elég, maximum benyomások szerzésére.

DSC_0052_kicsi.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr906117491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása