HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2006.08.27. 16:10 dormany

Jahahajjj de másnapos vagyok! Tegnap úgy istenigazából megadtuk a módját... kimerítő egy szombat volt, de igazából fullos. Halálra bicajoztuk magunkat, Margitsziget, rakpart, még a Parádéra elkerekeztünk. Topogtunk kicsit, mert volt egy-két tetszetős ütem, de aztán győzött a tömegiszony. És különben is melegítőben voltam (sportember ugye sportruhában megy sportolni), és ez külön pikáns ízt adott a helyzetnek az agyonmázolt tizenévesek között dülöngélve. Este pedig átmentünk DQ-hoz, ahol mi átkozott bolondok, jägert ittunk ÉS unicumot. Boááá. És lementünk a Living Roomba, ahol megintcsak nem értettem, mi keresnivalónk van ott, hiszen ápoltak és okosak és lányosak vagyunk.... Tisztelet a kivételnek, de a többség szomorú látványt nyújt. Ezt pár hónap alatt hajlamos vagyok elfelejteni, és újra oda vágyom, majd mindig rájövök, hogy minek. Na mindegy, azért eltáncikáltunk, és ittunk egy csomó vizet meg baracklevet, hogy mentsük a menthetőt...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr465440428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása