HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.01.25. 10:19 dormany

Sorstalanság

Már régóta meg akartam nézni a filmet. Aztán AndrewT felemlegette a blogján a nem tipikusan elsőrandis filmek között (:)), ezért bátorkodtunk betenni a lejátszóban egy sokadik "randin". A könyvet olvastam, és vegyes érzéseket hagyott bennem. Nem tudtam eldönteni, tetszik-e. A film ezek szerint egy jól sikerült adaptáció, mert pont ugyanezt az érzést váltotta ki... Valahogy nehéz nézni, és az ember többször is ki akarja kapcsolni, mert határozottan unalmas, és sötét a kép (ez lehet a nem egészen gyári felvétel hibája is), de a végére összeállt és nem bántam, hogy végigunatkoztam az elejét. Persze elpityeredtem, bár az nálam nem mérvadó, mert a Némót is megkönnyezem minden alkalommal. Szóval az utolsó néhány mondat miatt érdemes megnézni/elolvasni. De a kiscsávó akkor is rossz színész!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr255440610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása