HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.06.24. 22:03 dormany

"...ja és szedjétek le a meggyet!"

Ez volt a szokásos "legyetek jók, érezzétek jól magatokat" stb. búcsúzáshoz utólag hozzábiggyesztett tagmondat. Na most a nyaralóhoz tartozik 2 db óriási és hihetetlenül termékeny meggyfa, amik egymást porozzák, így évről évre garantált, hogy 1 hónapig csak meggylevest eszünk meggyszószos hússal és meggyes lepénnyel. (Nem beszélve a meggylekvárról-és befőttről). Ez nekem eddig természetes is volt, sosem gondolkodtam el azon, hogy jön (vagy meggy, hehe) le a fáról a gyümölcs. Hát most megkaptuk az utasítást, hogy szedjük le. Kezdjük ott, hogy én városi gyerek vagyok (ok, kertvárosi, de a város az város). Ennek megfelelő városi öntudattal indultam meg az odakészített létrán, vödörrel a kezemben. a 3. fok környékén eszembe jutott, hogy rögzíteni is kéne azt a vödröt. Lemászás, sufnikulcs keresés, sufniban sikongatás a pókok miatt, megfelelő kampó kiválasztása, vissza a létrára. Az uccsó előtti fokig merészkedtem, ahol már remegett a térdem, és miközben nyújtogattam a kezemet a dús ágak felé, azok bosszúból szanaszét karcoltak. Hősiesen küzdöttem, tele is lett a vödör (meg a gatyám, meg a tököm stb.), mikor is közeledett VIDÉKEN nevelkedett Barátnőm. Próbált nem lesajnálni, felpattant a fára, ösztönösen kiválasztva azon a legbiztonságosabb és a termés elérhetőségét tekintve stratégiai szempontból legmegfelelőbb ágakat. Csak adoggatta le nekem a teli maroknyi meggyeket, én győztem a vödörbe pakolni őket. Mindeközben I ejtőernyős ugrást hajtott végre. Ki mivel tartja karban az adrenalinszintjét - nekem a létra utolsóelőtti fokán való ácsorgás tökéletesen elég.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr845440795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

47721 2007.06.26. 21:03:31

Papíron én is vidéki vagyok, noha nem túl sokáig éltem Debrecenben :) Életem első és utolsó meggyszedése alkalmával a nagy csomó érett maroknyi lédús zamatos magnélküli... stb meggy mellé egy nagy, zamatos, húsos és NARANCSÁRGA pókot is benyúltam (így utólag belegondolva állati trendi volt a pók megjelenése!). Azóta a meggy és cseresznyefákat nagyívben kerülöm.
süti beállítások módosítása