HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.07.08. 21:53 dormany

Nem voltunk a Rainbow partyn. A tegnapot kihagytuk, inkább a Live Earth-öt néztük. Madonnát vártam őszintén szólva, de sajnos idejekorán elaludtam.

Utólag örülök, hogy nem dugtuk ki az orrunkat, az események ismeretében. Nem is tudom, mit mondjak. Szerintem az egész hajcihő nem elsősorban a melegek ellen szól, hanem az újabb "lehetőségről", hogy lehet menni balhézni az utcára. Vagy csak túl optimista vagyok...

Azért belém plántálta a rossz érzés csíráját. Eddig úgy gondoltam, nem történhet bajom, hiszen rendes emberként élek, dolgozom, adót fizetek, élénkítem a gazdaságot azzal, hogy "rendesen" fogyasztok, a külsőm sem irritáló, mondhatni átlagos. És ugye 21. század, demokrácia, főváros stb., társam van, a családom és a barátaim elfogadóak, mi kell még, hogy egész és kiegyensúlyozott embernek érezzem magam?  

De a tegnapiak után ma határozottan rossz érzéssel mentünk a Művész moziba. Innét kockává fagyva távoztunk, nem a jeges hangulat, hanem a túlcsavart légkondi miatt. A film egyszerűen szar volt, kár is rá több szót vesztegetni.

Mindenesetre félni nem vagyok hajlandó, csak legyen már elég ebből a közhangulatból.

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr135440823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

47721 2007.07.09. 00:47:17

Nem tudom mi történt, de azt hiszem nem is akarom tudni. Ilyenkor szomorú leszek - elvégre nekem is Allegría az 'otthon'...
süti beállítások módosítása