HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.07.16. 19:53 dormany

Huh. A mai nap több szempontból is nehézkes. Mint az várható volt, a tegnapi 2 órás önkéntes kínlódás eredményeképpen mára elképesztő izomlázam van. Elsősorban deréktól lefelé. Ezért hozzám képest a Csillagok háborúja 3CPO-ja kecses balerina. Kínszenvedés felállni, leülni, menni. Röhesen érzem magam és fáj.

A munkahelyemen sem volt piskóta a rám váró feladathegy, mivel 3 és fél napot kihagytam betegségem okán. A hab a tortán, hogy  főnök előkapott, és újabb (és valamivel konkretizáltabb) mézesmadzagot húzott el előttem. Bár a másik cég nem hívott ma még az igenlő válasszal, ha ez esetleg megtörténik, megint nem lesz egyszerű a döntés. Várjuk ki mindenesetre. Láttam én már karón varjút.  Nekem mondod tanárnak, hogy füle van a szamárnak? :)

A mai 3. nehézség, amit mindenki érez: a borzalmas hőség. Ezért annyi telik tőlem, hogy kiterüljek a tévé előtt, mint egy béka, megpróbálva végtagjaimat egymástól a lehető legtávolabb elhelyezni. Össze ne ragadjak.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr235440834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása