HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2007.10.18. 18:18 dormany

Posta

Ritkán veszem igénybe a posta szolgáltatásait, a csekkfeladáson kívül. Ha erre mégis sor kerül, akkor előtte általában izgulok kicsit. Minden ki van írva, nyilván tök logikus, hogy mikor melyik ablakhoz kell állni... De nem nekem.

A múltkor például egy ajánlott levelet kellett felvennem, beálltam hát az "Ajánlott küldemény felvétele" sorba, bármilyen hosszú is volt. Aztán mikor sorra kerültem, felvilágosítottak (az ilyenkor már-már elvárt kioktató stílusban), hogy itten FELVESZIK a küldeményeket, nem KIADJÁK, ahhoz a "kiadás" feliratú ablakhoz kell állni. Ebből tehát kiderült, hogy nem azt írják ki, hogy én mit tudok ott csinálni, hanem hogy ők mit csinálnak. Végülis ebben is van logika, megpróbáltam megjegyezni.

Ma csomagot vettem fel utánvéttel. Kiálltam a sort az "utánvétes küldemények"-nél, ami nagyjából 20 percet vett igénybe. Ennek az volt a tiszta haszna, hogy megmondták, hogy álljak a "Csomagfelvétel" ablakhoz. Ehhez nekem már sehogy sincs logikám. Az az egy dolog vigasztal, hogy másnak sem, mert ma legalább 6 embert hallottam, aki a sorstársaktól próbálta megtudni, vajon hiába ácsorog-e az adott sorban.

Szólj hozzá!

Címkék: unalmas hetkoznapi


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr825441004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása