HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.01.18. 18:22 dormany

Ma felmerült a munkahelyemen a meleg-téma. Én eddig még egyik helyen se vállaltam az igazságot saját magamról (lehet gyávának nevezni, én így tartom jónak). És ma bebizonyosodott, hogy itt sem fogom.

Van egy kolléga ugyanis, egy fiatal srác, akiről teljesen egyértelmű a dolog, meg se fordul senki fejében, hogy nem meleg. És ma elkezdte mondani az egyik pasi (aki korábban már többször nyilvánult meg hímsoviniszta módon, szerinte a nők nem tudnak vezetni és 2naponta le kell(!) nyelniük a spermát (hű micsoda keresőszavakkal fognak most idetalálni), hogy ez milyen undorító, és leszívesebben jól megcsípné (gondolom, ez a megverné enyhébb változata). És hogy mindig kiröhögik a kiscsávót. Mindezt egy jólszituált, 30 körüli, diplomás srác szájából kellett végighallgatni. Csak annyit reagáltam, hogy ne bántsátok már, hát tehet róla?

Erre végig kellett hallgatnom, hogy hát ha ő fiatalabb korában befolyásolható, buta lett volna és nem ilyen tökös gyerek, akkor lehet hogy bele lehetett volna vinni ilyesmibe, mert ez mostanában egy trendi dolog, és senki se születik "ilyennek". Csak poénból csinálják és milyen undorítóak.

Hát majdnem pofon vágtam, de aztán mondtam neki, hogy próbálja meg elképzelni, milyen lehet így élni, odaállni a családod elé, főleg egy fiúnak az apja elé, hogy ez van. Ilyet senki se csinál divatból, ez olyan, mintha divatból levágnád a fél lábad, és úgy próbálnál boldogulni az életben.

A végén rám hagyta, elvégre egy nő honnét tudhatja...

Nekem asszem, szerencsém volt eddig, mert semmilyen negatív megnyilvánulást nem tapasztaltam (leszámítva anyámat, ami megérne egy külön postot vagy esetleg blogot), meg nőként könnyebb is, főleg ha amúgy minden egyes paraméterem illeszkedik a társadalmi elvárásokhoz. De azért nem árt az óvatosság, mert a folyamatos ellenszenv-érzetet (főleg emiatt) nem hiszem, hogy túl jól bírnám. Épp elég, ha az ember már saját magával szemben nem érez ellenszenvet.

Tudom, ez csak 1 ember, de szerintem sokan gondolkodnak így, nem beszélve a capellás fiatalemberekről, akik lejönnek egy meleg szórakozóhelyre bámulni meg beszólogatni...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr835441172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása