HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.01.29. 21:38 dormany

Reggel

Ma roppant szórakozott voltam reggel. Lekéstem a hévet, átnyargaltam a buszhoz, annak is integettem. Majd rájöttem, mégse késtem le a hévet, mert az még az előző volt. De mire visszafutottam volna, tényleg lekéstem volna, így megvártam a buszt, ami száz perc múlva jött, és rossz helyen szálltam le róla. Különös öröm ilyenkor savanykás dohányszagú férfiakhoz préselődni a járaton, lehet, hogy ez zavart meg a leszállás helyének megfelelő kiválasztásában.

Meg talán az, hogy O nekem adta az mp3 lejátszóját (vett magának ócsó ájpodot N.Y-ban, és volt olyan kedves, hogy a régi kütyüt átruházza rám), és nem tettem rá másik zenéket, úgyhogy kedvemre váltogathattam a Blümchen megamixet az A-Teens megamixszel, meg volt Fresh Boogie Nights is (amit imádok, olyan bájosan hamiskás, ráadásul tájszólással énekli a "csók" szót, mikor az a sor van, hogy "szabad a csók is"). Tényleg vicces zenék. Úgyhogy mire helyet foglalhattam a székemben, már túl is voltam a napom élménydúsabbik felén.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr1005441187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása