HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.02.12. 16:52 dormany

Megkaptam a Harry Potter befejező részét Barátnőmtől. Kicsit szomorú vagyok, hogy ez az utolsó rész, és próbálok valahogy tartalékolni, hogy soká tartson, de sajnos ez is letehetetlenül izgalmas. Eh, nem kéne még ezt is túlgondolkodni.

Emlékszem, főiskolás voltam, mikor elkezdődött a Harry Potter-láz, és valahogy mindig vizsgaiőszakban jelent meg az újabb rész. (Lehet, hogy pont ezért kattantam így rá. Olyankor minden iskolán kívüli dolog extra érdekesnek tűnik.) Nagy dilemmák voltak, hogy hány megtanult tétel után hány fejezetet engedélyezzek magamnak.

Most nincsenek tételek, csak meló meg lakásállapot-fenntartás, ráaásul letöltöttük az Lword legújabb részét és reggel belekukkantottunk, komolyabb szexjelenettel kezdődött (igen, Tina és Beth végre). Úgyhogy Harry ma este is háttérbe szorul.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr815441203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása