HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.05.26. 13:54 dormany

Pénteken felcipeltem a bicajt 20 lépcsőfokon, és ettől úgy kifáradtam, hogy kishíján elájultam, zúgott a fülem és nem láttam. Majd mikor jobban lettem, elkezdtem igazi hülyepicsa módjára bőgni, úgy megijedtem.

Aztán irány volt a Balcsi, ahol egy egész vasárnap nézhettük az esőfüggönyt a teraszról. Nekem nincs ezzel bajom, főleg hogy közben olvasókör volt, mert O felfegyverzett minket 100000 darab Cosmo, Shape, Marie Claire, Nők Lapja, Playboy és CKM újsággal, de jobb lett volna mindezt a napon tenni.

Ma reggel meg a kedvenc hobbimnak hódoltam: igen igen, állásinterjún voltam. Jó cég, jó munka, jó pozíció, megközelítőleg havi nettó 30-40 ezer forinttal keveseb pénzért. Sajnos előbb-utóbb be kell ezt vállalnom, mert hosszútávon több értelme van, mint a mostani egész jó pénzért értelmetlenül telnek a hónapok-életmódnak, dehát könyörgöm, az havi 1 luxus felsőruházati cikk/egynegyed nyaralás/egyszázad autó (új)!

Na mindegy, egyelőre lefutom a köröket (ha egyáltalán hívnak), aztán ráérek eldönteni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr855441340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása