HTML

Friss topikok

  • chilloutblog: jaj! én mindenképp kíváncsi vagyok a folytatásra (2014.08.28. 21:53) Vége
  • dormany: @chilloutblog: már van 2 rész a 2. évadból, úgy látom. A menő ügyvédeket nem vágom egyelőre, de ho... (2014.07.21. 23:01) Masters of sex
  • dormany: @chilloutblog: na jó, elárulom. (2014.07.20. 20:51) Megint wakeboard, ne olvasd el!
  • dormany: @Thia*: jaj de jó köszi!!! (2014.05.21. 18:36) Blog
  • abc: egyik török ismerősöm szerint mindegyik férfi biszex ezért andalognak... (2014.05.02. 20:07) Törökbe 2. avagy rosszkor rossz helyen

Címkék

90210 (5) agyatlan (2) álom (4) bk (3) blog (3) breki (4) busong (1) candy (1) Címkék (4) dallas (1) ego (3) én (1) endre (2) ezvan (3) film (2) gay (1) hetkoznapi (2) jégkorszak (1) kedvencszó (3) keprejtveny (16) koszt (1) L (3) lakás (24) lesbian (1) london (4) melo (65) melrose (5) mozi (3) nagymama (1) olvasom (17) Park (4) prága (4) rém (1) rockband (2) South (4) squash (1) szerintem (4) színház (1) szülfel (1) szülinap (1) tévé (19) Tilla (21) Tódi (9) unalmas (3) vakbél (2) wakeboard (1) word (2) Címkefelhő

2008.08.04. 18:09 dormany

Az úgy volt, hogy nyár eleje óta szerettem volna egy sárga felsőt/blúzt (merészebb pillanataimban ruhát), de jó szokásomhoz híven megvártam vele a leértékelést. Így csak pár hétig hordom, jövőre meg már tuti kimegy a divatból, de majd megmagyarázom mindenkinek, hogy engem nem érdekel a divat, és különben is jól áll, nemdebár? A lényeg, hogy nem volt alkalmam kiismerni a sárga blúzok természetét. Ma vettem fel először állásinterjúra (majd ezt is elmesélem), és döbbenten tapasztaltam, hogy ez az a fajta ruhadarab, ami a legcsekélyebb nedvességre is úgy reagál, hogy éles kontúrú, sötét foltot képez magán. Úgyhogy ez is egy olyan nyári ruhadarab, amit csak télen lehet hordani pulcsi alá, vagy vállalja, hogy felkiáltójel-szerűen felhívódik a figyelem arra, hogy izzad. Ez a jelenség adta meg a mai napom sava-borsát.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ballagamedve.blog.hu/api/trackback/id/tr335441411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása